perjantai 13. tammikuuta 2012

Koiranpentu kuumeilua...

Koirakuume sen kun vain kasvaa ja tässä lasten sairastaessa on tullut selailtua useampikin(sata) kasvattajaa läpi. Pitänee olla yhteydessä kasvattajiin ja kysellä kenellä olisi suunnitteila kevät/kesä pentue, toki olisi ihanaa jos heti saisi pennun mutta seuraava loma on vasta kesällä :(
Jotenkin niin tyhjän oloista talossa kun ei ole ketään karvaista kaveria jaloissa pyörimässä (ellei kissoja oteta lukuun) koska Tara jätti niin suuren kolon mennessään. Tara siis oli meidän koira joka tuli meille viime helmikuussa mutta joka ei koskaan oikein sopeutunut elämään lasten seassa, joten Tara sai uuden ihanan kodin äitini luota missä hänellä on hyvä olla ja kasvaa aikuisessa kodissa.




Ylläolevassa kuvassa vasemmalla rakas Tara (venäjän toyterrierin&Chihun mix) sekä edesmennyt rakas Hamilton (Bostoninterrieri). Hamilton oli minun lapsuudenkodin koira mutta silti tärkeässä osassa sydäntäni, sillä missä Hamilton oli siellä olin myös minä, aina teini-ikään saakka.

Mutta tämän hetken tunnelmiin ja mietteisiin. Nyt ihan kärkisijoilla roduista mitä olen ajatellut niin ovat seuraavat rodut: 


Havannankoira, Bokseri, Bostoninterrieri tai Bolognese <3
Toki jos ei käytännöllisyyttä tarvisi ajatella (esim. minne laittaa hoitoon niin ison koiran jos menoja) niin kiinnostaisi myös Leonberginkoira ja Broholminkoira. Jälkimmäiseen rotuun olen saanut tutustua siskon iki-ihanan tapauksen myötä <3



Mutta näissä mietteissä jatkuu tämä päivä, tai no paremminkin lopputalvi ja kevät :)

Palailemisiin
JoJo

1 kommentti: